Install the app
How to install the app on iOS

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.

Note: This feature may not be available in some browsers.

Puoribannednutrition
Flytt och städ stockholm - limpio.se
LoLon

• Media owner LoLon
  • Date added
Hej alla, jag ska snart flytta och försöker förbereda mig mentalt för flyttstädningen. Har hört så många skräckhistorier om petiga hyresvärdar och besiktningsmän, så vill verkligen göra det rätt från början. Men vad är egentligen viktigast att tänka på? Finns det några "måste-göra" som man absolut inte får missa? Är det vissa områden som är viktigare än andra, typ badrum och kök? All input mottages tacksamt! Vill inte hamna i en situation där jag måste städa om hela lägenheten...

Det viktigaste är att vara otroligt noggrann och inte slarva med detaljerna. Jag har själv gjort misstaget att stressa igenom städningen och fått göra om det. Kolla alla lister, skåp inuti och utanpå, bakom elementen och under badkaret. Badrum och kök är definitivt de viktigaste områdena att fokusera på, men glöm inte fönstren! Om du vill ha en ordentlig genomgång kan du kolla in Flytt och städ stockholm - limpio.se för konkreta tips. Kom ihåg att en bra checklista är guld värd!

Det som ofta är svårt med flyttstädning är att det är så tidskrävande. När man väl har tömt hela lägenheten och är trött efter flytten är det lätt att bara vilja bli klar så snabbt som möjligt. Men det är just då man måste bita ihop och vara extra noggrann. Det är ju trots allt sista intrycket man ger av lägenheten, och man vill ju inte riskera att få betala extra för att någon annan ska behöva städa efter en.

Media information

Album
Added by
LoLon
Date added
View count
14
Comment count
3
Rating
0.00 star(s) 0 ratings