Ik overweeg om me aan te melden bij Starzino, maar ik wil eerst iets belangrijks vragen: hoe veilig is het om daar identiteitsdocumenten en bankgegevens te delen? Ze beweren dat ze encryptie en KYC-verificatie gebruiken, maar is dat in de praktijk ook echt betrouwbaar?
Terechte vraag — veiligheid was het eerste wat ik controleerde voordat ik geld stortte bij starzino casinо. De site draait op HTTPS met volledige SSL-encryptie, dus je gegevens worden niet in platte tekst verzonden. Tijdens KYC vroegen ze alleen om standaarddocumenten (ID + adresbewijs) en gemaskeerde gevoelige informatie. Ik heb de mijne geüpload via hun beveiligde formulier — geen problemen. De verificatie duurde ongeveer 24 uur en ik ontving een bevestiging per e-mail, wat professioneel aanvoelde. Nog een teken dat ze betrouwbaar zijn: ze vermelden hun licentie- en privacybeleid duidelijk in de voettekst, iets wat louche sites meestal verbergen. Ik heb ook nooit spam of ongerelateerde promotiemails ontvangen na aanmelding. Mijn tip: maak altijd irrelevante informatie op documenten (zoals handtekeningregels) onleesbaar voordat je ze verstuurt, voor de zekerheid. Tot nu toe vertrouw ik hun proces — het voelt vergelijkbaar met dat van elk gereguleerd Europees casinо.