napsgeareudomestic
bannednutritionRegenRx

Search results

  1. Deathsrealm

    DIET

    One is more focused on chewing, as the other is swallow whole foods.. lmao. Diet is focused on ur goals , isn't it? Bulk or cut...
  2. Deathsrealm

    Next cycle recommendation

    My cycle... Anadrol test tren proviron... Put on some good size on this one!
  3. Deathsrealm

    Next cycle recommendation

    Oh... taking about 300 Tren
  4. Deathsrealm

    Next cycle recommendation

    I'm mental enough lmao. Actually good mentally... 1st n 2nd pin, reacted... red spots tender skin... not at injection site... worst ever night sweats, unbearable! Can't keep hydrated, sweating so much at night... low energy now at back end of cycle.. proviron helping me not feel like total...
  5. Deathsrealm

    Next cycle recommendation

    Stick around long enough, you'll get that... Dylan is top notch bro! Will always point you, in the right direction. As far as Tren... I have 1 week left on my current cycle... and it's been the worst ever! I ain't susceptible to sides usually... but this Tren ... hit me with the worst...
  6. Deathsrealm

    Next cycle recommendation

    I was also lost at 4 weeks deca n 8 weeks orals... idk what u ran before... you look good, but if anything like that... be thankful you're still alive or still have a liver! Dylan got you....
  7. Deathsrealm

    Deca + Test dosage

    Dosage is fine... 4 months is a bit long... 4 months is like almost 14 weeks... go by weeks my friend... I'd recommend 10 weeks , 12 weeks max. Easier to bounce back . 10 weeks n if do orals at the back end , as esters clear... gives you 12 weeks on cycle... n ready to jump into Pct.
  8. Deathsrealm

    When to take pct after cycle

    Whatever steroids u do... google it's half life.... whichever is the greatest... Pct starts after that.... most is in the 2 weeks ish range...
  9. Deathsrealm

    liver dianabol

    It's all over the forum... liver n pct... 100s of posts... like bro a cpl clicks won't kill u. You wanna do steroids and your this lazy... I don't see a bright future here. Zero effort , n it's your health.
  10. Deathsrealm

    Always on? Thoughts and experiences

    I also don't follow all recommendations... but I do regular cycles n stay as close as possible... Most lie so it's hard to believe anything they say about there cycles... ex pros I mean... the closest I heard that seemed more honest... Ronnie Coleman, said he cycled 7 months on... 5...
  11. Deathsrealm

    First time dosing.

    No magic cure for aging... I push , I hurt, I'm still growing n pain well... it's been a life long journey lol. The only real cure, is do less, n stretches, yoga etc as stated above. Not my thing, but that will help your physical pain. Bigger muscles, stronger... will only increase pain...
  12. Deathsrealm

    Test blood work...

    Pre blood work bro.... on cycle now...
  13. Deathsrealm

    Test blood work...

    Basically I wanted to know my range... n if Trt was needed yet... currently on cycle week #5....
  14. Deathsrealm

    Test blood work...

    I did post tge ranges n units... just wasnt much there... guessing the one number was free testosterone... I was disappointed to say the least:(
  15. Deathsrealm

    Test blood work...

    My bad lol. I'm not the lab tech... just the dolt pushing the weights lmao. Lab in canada... got a bunch of panels done, n asked for testosterone to be added...
  16. Deathsrealm

    Test blood work...

    Did my pre blood work.... Only got one panel on Reproductive and Gonadal: Testosterone... Results Range units.... 15.6 8.4-28.8 nmol/L No very detailed...guessing this is free test? If correct , still don't beed Trt... Everything else was good... . my creatinine...
  17. Deathsrealm

    Domestic-Supply Canada

    Much appreciated... will definitely order for my next cycle 👌🇨🇦
  18. Deathsrealm

    Second cycle ideas?

    Test n Deca ain't bad at all.
  19. Deathsrealm

    beginner steroid cycle

    2 compounds max... Test n a mild side effect... Gotta be able to pick up side effects... we all react differently. Test only safest bet...
  20. Deathsrealm

    Cycle question...

    Who really needs... we do what we do no? Started week 4 of my cycle, no going back lol. Was only enquiring about the back end of my cycle. Appreciate the responses. Tks
Top Bottom