PSL        esarms.com
bannednutrition.com

Search:

Type: Posts; User: MrFurley

Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    134
    Views
    7,154

    11/16. Today. Flat and withered lol, but I'm not...

    11/16. Today. Flat and withered lol, but I'm not afraid of "muscle loss." Build quality, non marbleized "when fat is intertwined with muscle" and you will be back to being huge within 3 weeks of...
  2. Replies
    134
    Views
    7,154

    Thank you! I remember telling the only guy in the...

    Thank you! I remember telling the only guy in the gym that impressed me the same thing. He competed at 155 pounds, but weight isn't everything. The cuts, and hardness is where its at. Build a...
  3. Replies
    134
    Views
    7,154

    Do what you gotta do playa! Don't cut carbs. Cut...

    Do what you gotta do playa! Don't cut carbs. Cut overall calories. Carbs help you train harder. I drop my fat instead.
  4. Replies
    134
    Views
    7,154

    Thanks man.

    Thanks man.
  5. Replies
    134
    Views
    7,154

    More intuitive. Basically push pull legs, but...

    More intuitive. Basically push pull legs, but with more focus on different bodyparts each workout
  6. Replies
    134
    Views
    7,154

    Haha thanks

    Haha thanks
  7. Replies
    134
    Views
    7,154

    Get what? That was me

    Get what? That was me
  8. Replies
    134
    Views
    7,154

    Still making fat loss progress. This is this...

    Still making fat loss progress. This is this morning, also started 50mc t3 yesterday, just for a boost.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191106/4e200ead2ddd2a3f0bc3ceb287d2c976.jpg
  9. Replies
    134
    Views
    7,154

    I haven't started doing cardio or counting...

    I haven't started doing cardio or counting calories yet. I am intermittent fasting though, and my diet is whatever I want. I'm not bragging, but when I say my metbolism is crazy, it really is. I...
  10. Replies
    134
    Views
    7,154

    Today. Weighing...

    Today. Weighing 166https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191102/d48b16210988185f8b570ba906e8546d.jpg
  11. Replies
    134
    Views
    7,154

    Haha, very nice! Losing weight is easy for me,...

    Haha, very nice! Losing weight is easy for me, it's going well
  12. Replies
    134
    Views
    7,154

    Not with my metabolism. I have to force feed...

    Not with my metabolism. I have to force feed myself. Sicks badly trying to grow.
  13. Replies
    134
    Views
    7,154

    Damn right lol!

    Damn right lol!
  14. Replies
    134
    Views
    7,154

    I agree.look good while you train

    I agree.look good while you train
  15. Replies
    134
    Views
    7,154

    Leaning out. My speciality. High test is making...

    Leaning out. My speciality. High test is making it so im still kinda full.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191027/4b529407d3a9836164e6fe4d5ba4311b.jpg
  16. Replies
    134
    Views
    7,154

    I'm training about an hour in the morning before...

    I'm training about an hour in the morning before work, more on days that I don't work. I was doing push pull legs type split oh, but I don't have the time so I'm kind of just training instinctually....
  17. Replies
    134
    Views
    7,154

    Robo test is ensuring I'm not losing any...

    Robo test is ensuring I'm not losing any muscle.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191025/ad31e2497fbbc54f366f863da8a93481.jpg
  18. Replies
    134
    Views
    7,154

    Cutting down is going good. Flat obviously, but...

    Cutting down is going good. Flat obviously, but leaner.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191023/179ecbe83272f2e13e36c979bd940e1f.jpg
  19. Replies
    5
    Views
    541

    Subbed. Good luck, hope you get amazing results.

    Subbed. Good luck, hope you get amazing results.
  20. Replies
    134
    Views
    7,154

    I'm doing a small cut now, need to get lower...

    I'm doing a small cut now, need to get lower bodyweight, so i won't require as many calories. Plus, dieting for a bit will bring my hunger back. Only a few more weeks cutting though. Just a mini...
  21. Replies
    134
    Views
    7,154

    This is what I looked like 100% natural before I...

    This is what I looked like 100% natural before I took a year off. I only weighed 150 though. I was at war with fat haha. I was also 100% vegan at the...
  22. Replies
    134
    Views
    7,154

    Thanks man, doing a hard cut right now. I prefer...

    Thanks man, doing a hard cut right now. I prefer being leaner, and at a lower body weight hopefully I won't need as many calories to keep putting on muscle. Fuck eating lol.
  23. Replies
    134
    Views
    7,154

    For sure. Good looking out

    For sure. Good looking out
  24. Replies
    134
    Views
    7,154

    Nope trt. After my first cycle, I knew i would do...

    Nope trt. After my first cycle, I knew i would do more, and im 37 years old. [emoji4]
  25. Replies
    134
    Views
    7,154

    Got about 6 weeks. I lost track, but know I had...

    Got about 6 weeks. I lost track, but know I had 19 weeks worth of deca after the frontload.
Results 1 to 25 of 75
Page 1 of 3 1 2 3