PSL        esarms.com
bannednutrition.com

Search:

Type: Posts; User: Trenrage

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    95
    Views
    7,021

    Jeez man I'm jealous lol you're stocked the fuck...

    Jeez man I'm jealous lol you're stocked the fuck up
  2. Replies
    95
    Views
    7,021

    Aren't the best is what I meant ****

    Aren't the best is what I meant ****
  3. Replies
    95
    Views
    7,021

    My eyes are the best you better just send me...

    My eyes are the best you better just send me those vials so I can get a closer look ;)
  4. Replies
    95
    Views
    7,021

    That's impressive stuff right there

    That's impressive stuff right there
  5. Replies
    95
    Views
    7,021

    ������������

    ������������
  6. Replies
    95
    Views
    7,021

    That's the shit I love hearing

    That's the shit I love hearing
  7. Replies
    95
    Views
    7,021

    How is the BGS gear?

    Was gonna order their mast p and some of their pharma products
  8. Replies
    3
    Views
    488

    Well couldn't a raise in dht= More androgens in...

    Well couldn't a raise in dht= More androgens in the body and there'd be more oils that your skin will produce and result in acne?
  9. Replies
    3
    Views
    488

    High dht levels= main cause of acne?

    What's up guys it's been quite some time since I've been on here but I'm back. I've been busy with work and the gym. And also just took a vacation so I've had little to no time being on here. But I...
  10. What's good to do is do cardio before a cheat...

    What's good to do is do cardio before a cheat day/carb up day/cheat meal, whatever you do always do cardio before stuffing yourself with food. It makes your body absorb the food much better that way...
  11. If your friend just gave them to you then I'd...

    If your friend just gave them to you then I'd assume it's def not GH. Who the hell would just give out quality GH?!!
  12. Thread: Pumps hurt

    by Trenrage
    Replies
    11
    Views
    745

    Maybe it's from my high carb day yesterday. Prob...

    Maybe it's from my high carb day yesterday. Prob had like 400g carbs or so. Gotta love that muscle glycogen retention
  13. Thread: Pumps hurt

    by Trenrage
    Replies
    11
    Views
    745

    Pumps hurt

    Any of you ever get such great big pumps to the point they hurt like a bitch? I'm on test/tren/mast atm. The pumps are great but sometimes they're too much :p
  14. Replies
    15
    Views
    1,006

    What sides did you all experience?

    What sides did you all experience?
  15. Your words right there meant a lot. I'm glad I...

    Your words right there meant a lot. I'm glad I could be apart of this forum man
  16. Replies
    15
    Views
    1,006

    I wouldn't do tren/deca together. I've had bad...

    I wouldn't do tren/deca together. I've had bad experience running those together and the sides sucked. Before we help out I think you need to also give us more info on your AAS experience before we...
  17. Replies
    81
    Views
    3,975

    I find it best to train your weak points twice a...

    I find it best to train your weak points twice a week and your strong points just once. That way you can focus on bringing up your weak points and get some epic proportions
  18. Yeah man you won't get anywhere if you don't be...

    Yeah man you won't get anywhere if you don't be cautious and listen to what others have to say. I've learned a lot over the years from you and many others so I appreciate all the guidance I've got so...
  19. Thread: Jason genova

    by Trenrage
    Replies
    44
    Views
    2,759

    I've never understood why Jason has a following...

    I've never understood why Jason has a following anyway
  20. That's what's awesome about this lifestyle is its...

    That's what's awesome about this lifestyle is its one giant experiment to do whatever you gotta do to get the best physique possible. It's amazing how things work. Like just tweaking workouts, diet,...
  21. Well I hope OP listens

    Well I hope OP listens
  22. Yeah that'll mean that border patrol will tighten...

    Yeah that'll mean that border patrol will tighten up even more. Especially if trump does become president and immigration is for sure banned, crossing over border with illegal substances is just not...
  23. What's going on with trump? I don't get into...

    What's going on with trump? I don't get into politics or anything too much but is there some border issues or what?
  24. Why even risk it

    Why even risk it
  25. He prob put dnp in it lol

    He prob put dnp in it lol
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4